سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که دو مرد را نزد او آوردند که از مال خدا دزدى کرده بودند : یکى از آن دو بنده بود از بیت المال مسلمانان ، و دیگرى در ملک مردمان . فرمود : ] امّا آن یکى از مال خداست و حدّى بر او نیست چه مال خدا برخى از مال خدا را خورده ، و امّا دیگرى بر او حدّ جارى است و دست او را برید . [نهج البلاغه]
پنج شنبه 90 اردیبهشت 15 , ساعت 12:51 صبح

مشاور امنیت ملی ریاست جمهور افغانستان اعلام کرد : کشورهای همسایه ومنطقه از حضور درازمدت آمریکا درافغانستان نگرانند. به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبرازکابل ، quotation mark رنگین دادفر اسپنتا quotation mark که به همراه وزیر خارجه افغانستان برای پاسخگویی به پرسشهای نمایندگان افغان درباره پیمان راهبردی با آمریکا امروز به مجلس نمایندگان فراخوانده شده بود گفت : جمهوری اسلامی ایران ، پاکستان ، چین ، روسیه و برخی کشورهای دیگرمنطقه نگرانی خود را از حضور دراز مدت آمریکا در افغانستان اعلام کرده اند.

مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری افغانستان بابیان اینکه همکاریهای راهبردی کابل- واشنگتن ،‌ تهدیدی را علیه کشورهای منطقه به بارنمی آورد گفت در سند همکاریهای راهبردی افغانستان و آمریکا موضوع ایجاد پایگاههای دائمی گنجانده نشده است. اسپنتا خاطرنشان کرد : تقویت وتجهیز نیروهای افغان تاسال دوهزاروچهارده میلادی ، همکاریهای منطقه ای برای مبارزه با تروریسم ، تامین صلح وثبات ، مصرف هشتاد درصد کمکهای بین المللی ازطریق بودجه افغانستان و تقویت زیربناهای اقتصادی این کشور از مهمترین پیش شرط های کابل برای امضای سند راهبردی با آمریکاست.

منبع: http://beta.iribnews.ir/VMK/Body.aspx?id=1107831



لیست کل یادداشت های این وبلاگ