سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]
دوشنبه 89 دی 13 , ساعت 7:18 عصر

در اینجا سیمای زن در آخر زمان را از ترجمه کتاب یوم الخلاص نقل می کنیم:
بر احدی پوشیده نیست که اگر زن ارزش والای خود را بشناسد و به وظایف سنگین خود عمل کند، گرنبهاترین و درخشنده ترین ستاره افق زندگی، و پر ارج ترین گوهر رشته هستی است، که پایه و اساس هر فضیلت است و بدون او رشته خانواده ها درهم گسسته، طومار جامعه در هم می پیچد، زیرا زن حلقه اتّصال و رمز تداوم نسل بشری است، که آن پاکترین بعد زندگی است.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 دی 13 , ساعت 7:15 عصر

یاوران امام زمان علیه السلام زنان و مردانی هستند که از صفات حمیده و اخلاق حسنه مثل و مانند ندارند و به مقام خلوص رسیده اند. و از عیوب نفسانی منزه می باشند و سر سوزنی شک و نفاق در قلبهای آنها راه ندارد و هرگز مکر و حیله در زندگیشان وجود ندارد و چنان مهذب گردیده اند که نفس و فطرتهای آنها آمیخته شده است از برای اطاعت و محبت پروردگار و انس به حضرت بقیة الله ارواحنا فداه لذا در راه امام زمانشان از هر چیزی می گذرند و جانهای خود را بر کف گرفته اند تا نثار جان جانان کنند.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 دی 13 , ساعت 7:8 عصر

استاد محمد حکیمى
امام مهدى (ع) در راه و کار خود سازش‏ناپذیر است و در اجراى حدود و احکام الهى و مبارزه با ستمگران قاطعیتى خدایى دارد، چشم‏پوشى و مسامحه‏اى در راه و روش او نیست، از ملامت ملامتگران نمى‏هراسد، از هیچ مقام و قدرتى نمى‏ترسد، و بدون هیچگونه ملاحظه‏اى تبهکاران را کیفر مى‏کند و صالحان زاهد و ساده‏زى و بى‏آلایش را در مصادر امور مى‏گمارد.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 دی 13 , ساعت 6:28 عصر

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی با هشدار به فعالیت وهابیت در جنوب کشور اظهار کرد: وهابی‌ها و سلفی‌ها با وعده‌های پول دنبال گول زدن جوانان ساده‌دل هستند اما هرگز سراغ جوانانی که دارای بصیرت و تربیت شده‌ی دامن انقلاب هستند نمی‌روند. به‌ گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی روز گذشته در دیدار جمعی از اعضای نیروی دریایی سپاه با بیان این‌که با بصیرت می‌توان دوست و دشمن را از یکدیگر تشخیص داد، اظهار کرد: انسان باید همیشه در دین بصیرت و بینایی داشته باشد زیرا مومن نیاز به بصیرت و بینایی دارد. وی افزود: بسیاری از افراد با اینکه فطرت پاکی دارند اما به علت عدم بصیرت و از روی سادگی راه را گم می‌کنند و فریب دیگران را می‌خورند.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ